UNiSEL Unofficial Forum


    Bilik Lepak v2

    Share
    avatar
    nia_ixora
    Forumer
    Forumer

    Female
    Age : 29
    Joined : 2008-09-03
    Number of posts : 857
    Warning level : 0/3
    Location : Jaybee-BJ
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : p r a k t i k a l . . .

    Bilik Lepak v2

    Post by nia_ixora on Tue Nov 25, 2008 8:15 pm

    baban capik!!~ padan muke..


    -
    [url=http://myunisel.co.cc/moonbucks-cafe-f7/bilik-lepak-v1-t4-990.htm%5D%5B/url]http://myunisel.co.cc/moonbucks-cafe-f7/bilik-lepak-v1-t4-990.htm[/url]


    Last edited by Castezar on Thu Dec 25, 2008 12:51 pm; edited 4 times in total (Reason for editing : edited title & old topic link)
    avatar
    AreMeRoll
    Forumer
    Forumer

    Male
    Age : 30
    Joined : 2008-06-04
    Number of posts : 547
    Warning level : 0/3
    Location : ArMPunK, kl
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : erppppp!!!!

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by AreMeRoll on Wed Nov 26, 2008 4:41 am

    bis la ko capik..
    huahuahua Twisted Evil
    avatar
    CaPiK
    MyUNiSEL.com Super Senior
    MyUNiSEL.com Super Senior

    Male
    Age : 29
    Joined : 2008-05-18
    Number of posts : 1375
    Warning level : 0/3
    Location : Kota Raya Metrofulus, Zuhal...
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : arrrggggghhhhhhh!!!

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by CaPiK on Wed Nov 26, 2008 6:49 am

    Castezar wrote:2. Genting? Aahak2 aku pung taktau jadi ke tidak. Harap-harapnye jadi la. Kalau CaPiK pegi, aku pegi. Tapi kalau CaPiK tak pegi, aku pegi jugak. Sebab ape aku kesah CaPiK pegi ke tak. Wakakak. TETTT!! Suspect
    Tapi kalau aku tak pegi, CaPiK wajib pegi kalau tak aku baban tanpa warning rrahaha..
    AreMeRoll wrote:ahaha..
    baban jer capik 2..
    klu ko xbaban aku baban nnt..
    ekekekek
    ni mslh nye kalo satu housemate jadik MOD nih..aku redha saje lah ngan ketentuan..ekekeke.. Suspect Suspect Suspect


    Fatma Shada wrote:wakaka..sengal je korang. x pasal2 capik tu nk kene baban...
    ko baru tau ke diorg tu sengal..wakakaka.. LOL LOL LOL


    nia_ixora wrote:baban capik!!~ padan muke..
    nia ni mcm dh meniup semboyan utk berperang je..xpe2,tkt kene pangkah lagi trok dari zaty je nti.. ekekeke.. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
    avatar
    AreMeRoll
    Forumer
    Forumer

    Male
    Age : 30
    Joined : 2008-06-04
    Number of posts : 547
    Warning level : 0/3
    Location : ArMPunK, kl
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : erppppp!!!!

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by AreMeRoll on Wed Nov 26, 2008 6:56 am

    haha..redha je la Evil or Very Mad

    X8owners
    Forumer
    Forumer

    Male
    Joined : 2008-05-22
    Number of posts : 329
    Warning level : 0/3
    Location : P.Gudang-N9-Cheras-ShahAlam-BistariJaya(unisel)
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : JZXrulez

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by X8owners on Wed Nov 26, 2008 12:22 pm

    rilek capik....

    heheehhh....
    avatar
    nia_ixora
    Forumer
    Forumer

    Female
    Age : 29
    Joined : 2008-09-03
    Number of posts : 857
    Warning level : 0/3
    Location : Jaybee-BJ
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : p r a k t i k a l . . .

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by nia_ixora on Wed Nov 26, 2008 1:32 pm

    yelaa.. pasni nia senyap je laaaaa... Neutral
    avatar
    Castezar
    Global Moderator
    Global Moderator

    Male
    Age : 30
    Joined : 2008-04-29
    Number of posts : 1301
    Warning level : 0/3
    Location : I live in Shah Alam, Selangor.
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : Seandainya aku jatuh sakit berpunca dari asap rokok mereka, Ya Allah, kau seksalah mereka dengan kesakitan yang tidak tertanggung semasa ajalnya kelak. Sesungguhnya Engkau yang memakbulkan doa orang-orang yang teraniaya. Amin.

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by Castezar on Wed Nov 26, 2008 3:18 pm

    @CaPiK
    Ha tu la, jangan ingat kitorang takde perasaan. (huh?)
    Baru ko tau betapa kejamnye kalau pasangan hosmet jadi Mod sampai ko boleh kena penyakit osteporosis.
    Huh, oo ko berkomplot dengan Fatma pulak ye mengutuk kitorang, 2x ganda duresen kuarantin ko japgi. I love you

    @nia
    Takde sape suruh nia biseng pun. Suspect
    avatar
    Fatma Shada
    Global Moderator
    Global Moderator

    Female
    Age : 32
    Joined : 2008-05-18
    Number of posts : 2138
    Warning level : 0/3
    Location : MAIS City, Shah Alam
    UNiSELian : Shah Alam
    Shoutout : N/A

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by Fatma Shada on Wed Nov 26, 2008 3:24 pm

    owh..tidakkkkk....
    bukan komplot maaaa....saje je nk sokong capik olok2...cian dier..wakakaka...
    avatar
    CaPiK
    MyUNiSEL.com Super Senior
    MyUNiSEL.com Super Senior

    Male
    Age : 29
    Joined : 2008-05-18
    Number of posts : 1375
    Warning level : 0/3
    Location : Kota Raya Metrofulus, Zuhal...
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : arrrggggghhhhhhh!!!

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by CaPiK on Wed Nov 26, 2008 9:06 pm

    X8owners wrote:rilek capik....

    heheehhh....
    ehehe..ngah rilek ler ni man..siap isap rokok lagi ni sambil menghembus asap ke muka castezar..wahahaha..


    nia_ixora wrote:yelaa.. pasni nia senyap je laaaaa... Neutral
    ek eleh.. touching lak dh die ni..cas!!! take over..ekekeke..


    Castezar wrote:@CaPiK
    Ha tu la, jangan ingat kitorang takde perasaan. (huh?) =]===> apsal ayat mcm emo je nih? ekekeke..
    Baru ko tau betapa kejamnye kalau pasangan hosmet jadi Mod sampai ko boleh kena penyakit osteporosis.
    Huh, oo ko berkomplot dengan Fatma pulak ye mengutuk kitorang, 2x ganda duresen kuarantin ko japgi. I love you

    @nia
    Takde sape suruh nia biseng pun. Suspect
    xde nye aku nk berkomplot aih..kalo iye pun pe salah nye..wakakaka..



    Fatma Shada wrote:owh..tidakkkkk....
    bukan komplot maaaa....saje je nk sokong capik olok2...cian dier..wakakaka...
    oiT!! takut ke? ekekeke..
    avatar
    nia_ixora
    Forumer
    Forumer

    Female
    Age : 29
    Joined : 2008-09-03
    Number of posts : 857
    Warning level : 0/3
    Location : Jaybee-BJ
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : p r a k t i k a l . . .

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by nia_ixora on Wed Nov 26, 2008 9:40 pm

    cas jahat..
    avatar
    Castezar
    Global Moderator
    Global Moderator

    Male
    Age : 30
    Joined : 2008-04-29
    Number of posts : 1301
    Warning level : 0/3
    Location : I live in Shah Alam, Selangor.
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : Seandainya aku jatuh sakit berpunca dari asap rokok mereka, Ya Allah, kau seksalah mereka dengan kesakitan yang tidak tertanggung semasa ajalnya kelak. Sesungguhnya Engkau yang memakbulkan doa orang-orang yang teraniaya. Amin.

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by Castezar on Wed Nov 26, 2008 10:05 pm

    nia tacing?
    Ala setacing-tacing nia ni, aku bagi gula-gula sekampit japgi meroyan2 la dia kegembiraan.
    Ye tak nia?
    .....abis la aku kena baling ngan sekampit beras japgi ni.


    -
    Wakaka ade ke tu ayat emo.
    Tu la satu-satunye ayat paling romentik aku penah cipta kat OCC ni kot..
    CaPiK..CaPiK.. Tau la ko banyak sangat dengar lagu-lagu metal kot..
    Cuba bawak-bawak bertenang dengar lagu Ramlah Ram ke.. Lagu Uji Rashid pulak ke..
    Baru la dapat bezakan ayat-ayat romentik ngan emo ahaha.

    Lariiiii....!!!
    avatar
    nia_ixora
    Forumer
    Forumer

    Female
    Age : 29
    Joined : 2008-09-03
    Number of posts : 857
    Warning level : 0/3
    Location : Jaybee-BJ
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : p r a k t i k a l . . .

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by nia_ixora on Wed Nov 26, 2008 10:13 pm

    jgn salahkan nia kalo kete cas calar2....
    avatar
    Castezar
    Global Moderator
    Global Moderator

    Male
    Age : 30
    Joined : 2008-04-29
    Number of posts : 1301
    Warning level : 0/3
    Location : I live in Shah Alam, Selangor.
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : Seandainya aku jatuh sakit berpunca dari asap rokok mereka, Ya Allah, kau seksalah mereka dengan kesakitan yang tidak tertanggung semasa ajalnya kelak. Sesungguhnya Engkau yang memakbulkan doa orang-orang yang teraniaya. Amin.

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by Castezar on Wed Nov 26, 2008 10:23 pm

    Ok. Ish kenapa pulak cas nak salahkan nia. Ish takkann la.
    nia kan orang baik, takkan la nia yang buat calar2 tu kan kan kan.
    Ish tak percaya lah...


    Itu pasti kerja CaPiK.. Yaa!! Kita bakar rumah diaaaa..!!
    avatar
    nia_ixora
    Forumer
    Forumer

    Female
    Age : 29
    Joined : 2008-09-03
    Number of posts : 857
    Warning level : 0/3
    Location : Jaybee-BJ
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : p r a k t i k a l . . .

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by nia_ixora on Wed Nov 26, 2008 10:26 pm

    capik, anda x bersalah.. biar kite same2 calarkan kete cas yang jahat niii.. cas bateri cas henpon betoll laaaaaaa..
    avatar
    CaPiK
    MyUNiSEL.com Super Senior
    MyUNiSEL.com Super Senior

    Male
    Age : 29
    Joined : 2008-05-18
    Number of posts : 1375
    Warning level : 0/3
    Location : Kota Raya Metrofulus, Zuhal...
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : arrrggggghhhhhhh!!!

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by CaPiK on Thu Nov 27, 2008 4:11 am

    Castezar wrote:nia tacing?
    Ala setacing-tacing nia ni, aku bagi gula-gula sekampit japgi meroyan2 la dia kegembiraan.
    Ye tak nia?
    .....abis la aku kena baling ngan sekampit beras japgi ni.

    -
    Wakaka ade ke tu ayat emo.
    Tu la satu-satunye ayat paling romentik aku penah cipta kat OCC ni kot..
    CaPiK..CaPiK.. Tau la ko banyak sangat dengar lagu-lagu metal kot..
    Cuba bawak-bawak bertenang dengar lagu Ramlah Ram ke.. Lagu Uji Rashid pulak ke..
    Baru la dapat bezakan ayat-ayat romentik ngan emo ahaha.

    Lariiiii....!!!
    ahahaha..pe nk wat..dh lagu mcm tu yg leh tenang kan jiwe aku.. pe brg layan lagu dangdut..layan la psychosocial ke,the day that never comes ke..ni x,ade ke layan lagu m.daud kilau.. ish3,cas,cas..ekekeke.. Laughing Laughing Laughing


    Castezar wrote:Ok. Ish kenapa pulak cas nak salahkan nia. Ish takkann la.
    nia kan orang baik, takkan la nia yang buat calar2 tu kan kan kan.
    Ish tak percaya lah...


    Itu pasti kerja CaPiK.. Yaa!! Kita bakar rumah diaaaa..!!
    oiT!! sejahat-jahat aku,aku xde nk calar2 kn kete org..paling kuat pancitkan tayar je..x pun paling cikai,bakor je..pe brg calar2 ni..wahahaha.. Suspect Suspect Suspect


    nia_ixora wrote:capik, anda x bersalah.. biar kite same2 calarkan
    kete cas yang jahat niii.. cas bateri cas henpon betoll
    laaaaaaa..
    ngeh3.. kalo cas merompak lak mcm mane,cas merogol ke..wawawa.. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad







    larikkkk!!!
    avatar
    Castezar
    Global Moderator
    Global Moderator

    Male
    Age : 30
    Joined : 2008-04-29
    Number of posts : 1301
    Warning level : 0/3
    Location : I live in Shah Alam, Selangor.
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : Seandainya aku jatuh sakit berpunca dari asap rokok mereka, Ya Allah, kau seksalah mereka dengan kesakitan yang tidak tertanggung semasa ajalnya kelak. Sesungguhnya Engkau yang memakbulkan doa orang-orang yang teraniaya. Amin.

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by Castezar on Thu Nov 27, 2008 8:25 am

    Ish ish ish.
    CaPiK CaPiK... Rosak budak ni rupanya ye.
    Hahaha.
    avatar
    AreMeRoll
    Forumer
    Forumer

    Male
    Age : 30
    Joined : 2008-06-04
    Number of posts : 547
    Warning level : 0/3
    Location : ArMPunK, kl
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : erppppp!!!!

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by AreMeRoll on Thu Nov 27, 2008 9:04 am

    mcm2 la korg nih..
    adess..
    avatar
    nia_ixora
    Forumer
    Forumer

    Female
    Age : 29
    Joined : 2008-09-03
    Number of posts : 857
    Warning level : 0/3
    Location : Jaybee-BJ
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : p r a k t i k a l . . .

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by nia_ixora on Thu Nov 27, 2008 12:52 pm

    CaPiK wrote:
    nia_ixora wrote:capik, anda x bersalah.. biar kite same2 calarkan
    kete cas yang jahat niii.. cas bateri cas henpon betoll
    laaaaaaa..
    ngeh3.. kalo cas merompak lak mcm mane,cas merogol ke..wawawa.. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad


    larikkkk!!!


    cas merompak? cas merogol? adekah anda sejahat itu cas? Shocked
    avatar
    Castezar
    Global Moderator
    Global Moderator

    Male
    Age : 30
    Joined : 2008-04-29
    Number of posts : 1301
    Warning level : 0/3
    Location : I live in Shah Alam, Selangor.
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : Seandainya aku jatuh sakit berpunca dari asap rokok mereka, Ya Allah, kau seksalah mereka dengan kesakitan yang tidak tertanggung semasa ajalnya kelak. Sesungguhnya Engkau yang memakbulkan doa orang-orang yang teraniaya. Amin.

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by Castezar on Thu Nov 27, 2008 1:51 pm

    Haipp!!
    Jangan percaya gosip-gosip liar camtu nia..

    "02:217 - Wal Fitnatu Akbaru Minal Qatl': Dan berbuat fitnah lebih besar (dosanya) dari membunuh..." ha kan dah terkeluar ceramah lak dah.
    avatar
    nia_ixora
    Forumer
    Forumer

    Female
    Age : 29
    Joined : 2008-09-03
    Number of posts : 857
    Warning level : 0/3
    Location : Jaybee-BJ
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : p r a k t i k a l . . .

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by nia_ixora on Thu Nov 27, 2008 7:01 pm

    yelaaa.. tak caye dah kat capik tuu...




    tak caye kat cas gak...
    avatar
    Castezar
    Global Moderator
    Global Moderator

    Male
    Age : 30
    Joined : 2008-04-29
    Number of posts : 1301
    Warning level : 0/3
    Location : I live in Shah Alam, Selangor.
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : Seandainya aku jatuh sakit berpunca dari asap rokok mereka, Ya Allah, kau seksalah mereka dengan kesakitan yang tidak tertanggung semasa ajalnya kelak. Sesungguhnya Engkau yang memakbulkan doa orang-orang yang teraniaya. Amin.

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by Castezar on Thu Nov 27, 2008 7:22 pm

    Ye la kan..
    Siapa la kita ni kan..
    Kan CaPiK kan.. Kan.. Kan..
    (eh apasal aku geng ngan CaPiK lak ni...)
    avatar
    nia_ixora
    Forumer
    Forumer

    Female
    Age : 29
    Joined : 2008-09-03
    Number of posts : 857
    Warning level : 0/3
    Location : Jaybee-BJ
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : p r a k t i k a l . . .

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by nia_ixora on Thu Nov 27, 2008 9:23 pm

    elleh.. die yg kutuk n carik pasal ngan kite dulu... huh!~ Huh..
    avatar
    AreMeRoll
    Forumer
    Forumer

    Male
    Age : 30
    Joined : 2008-06-04
    Number of posts : 547
    Warning level : 0/3
    Location : ArMPunK, kl
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : erppppp!!!!

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by AreMeRoll on Thu Nov 27, 2008 9:27 pm

    pe korg gduh2 ni??
    kang aku hantuk pale korg br tau..
    huahuahua Cool
    avatar
    Fatma Shada
    Global Moderator
    Global Moderator

    Female
    Age : 32
    Joined : 2008-05-18
    Number of posts : 2138
    Warning level : 0/3
    Location : MAIS City, Shah Alam
    UNiSELian : Shah Alam
    Shoutout : N/A

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by Fatma Shada on Thu Nov 27, 2008 9:32 pm

    nak join..nak join..nak join hantuk pale dorg...

    waa...larikkk..
    avatar
    CaPiK
    MyUNiSEL.com Super Senior
    MyUNiSEL.com Super Senior

    Male
    Age : 29
    Joined : 2008-05-18
    Number of posts : 1375
    Warning level : 0/3
    Location : Kota Raya Metrofulus, Zuhal...
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : arrrggggghhhhhhh!!!

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by CaPiK on Thu Nov 27, 2008 9:34 pm

    Castezar wrote:Ye la kan..
    Siapa la kita ni kan..
    Kan CaPiK kan.. Kan.. Kan..
    (eh apasal aku geng ngan CaPiK lak ni...)
    wahahah..pe nk wat..aku terima je lah walaupun hati ni berat je nk terima..kahkahkah..



    p/s : meroll x tau cite..hihi..

    Sponsored content

    Re: Bilik Lepak v2

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Sat Aug 19, 2017 3:21 pm