UNiSEL Unofficial Forum


    Selamat Menyambut Final Exam

    Share
    avatar
    AreMeRoll
    Forumer
    Forumer

    Male
    Age : 30
    Joined : 2008-06-04
    Number of posts : 547
    Warning level : 0/3
    Location : ArMPunK, kl
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : erppppp!!!!

    Selamat Menyambut Final Exam

    Post by AreMeRoll on Tue Nov 18, 2008 11:45 am

    di sini anda leh membuat ucapan kepada rakan2 yg sedang atau akan mengambil final exam..
    sila2 lah uat ucapan..
    huahuahua Cool Cool



    p/s: cm perayaan lak ye..ahaks
    avatar
    AreMeRoll
    Forumer
    Forumer

    Male
    Age : 30
    Joined : 2008-06-04
    Number of posts : 547
    Warning level : 0/3
    Location : ArMPunK, kl
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : erppppp!!!!

    Re: Selamat Menyambut Final Exam

    Post by AreMeRoll on Tue Nov 18, 2008 11:48 am

    gud luck kt sume kwn2 kt forum nie..
    jgn wt toyol n klu wt gak jgn smpi kntoi..
    nnt ssh..haha
    arap2 jgn repeat peper sem dpn..
    ahaks
    Cool
    avatar
    Castezar
    Global Moderator
    Global Moderator

    Male
    Age : 30
    Joined : 2008-04-29
    Number of posts : 1301
    Warning level : 0/3
    Location : I live in Shah Alam, Selangor.
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : Seandainya aku jatuh sakit berpunca dari asap rokok mereka, Ya Allah, kau seksalah mereka dengan kesakitan yang tidak tertanggung semasa ajalnya kelak. Sesungguhnya Engkau yang memakbulkan doa orang-orang yang teraniaya. Amin.

    Re: Selamat Menyambut Final Exam

    Post by Castezar on Tue Nov 18, 2008 11:49 am

    Haha.
    Bagus2.

    So aku nak tujukan lagu Dendang Perantau kepada semua pelajar UNiSEL, terutamanya ahli2 OCC ni, dengan ucapan selamat menjawab soalan final exam, dan semoga dapat keputusan yang paling cemerlang.

    Ikhlas dari Castezar.

    Hahaha.


    _________________

    SMOKING IS NOT MY LIFESTYLE
    avatar
    demetrius
    Moderator
    Moderator

    Male
    Age : 29
    Joined : 2008-05-18
    Number of posts : 375
    Warning level : 0/3
    Location : Penang, KL, Batang Berjuntai, Shah Alam...
    UNiSELian : Alumni
    Shoutout : Express Yourself!!

    Re: Selamat Menyambut Final Exam

    Post by demetrius on Tue Nov 18, 2008 1:35 pm

    eceh!!

    aku pon nak mengucapkan selamat amik final exam...kerry mark dah klua blom?

    watla yang terbaik geng, untuk family, diri sendiri dan OCC!!

    Budak-budak art yang tak amik exam dikecualikan...hehe...koko exam pejam mata pun bole dapat A...ekekeke...


    _________________



    Just because I'm losing, doesn't mean I'm lost

    Feel free to check out my blog
    Click here bebeh!!

    avatar
    nia_ixora
    Forumer
    Forumer

    Female
    Age : 29
    Joined : 2008-09-03
    Number of posts : 857
    Warning level : 0/3
    Location : Jaybee-BJ
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : p r a k t i k a l . . .

    Re: Selamat Menyambut Final Exam

    Post by nia_ixora on Tue Nov 18, 2008 2:44 pm

    selamat membuat exam dengan betul..
    selamat menyelamatkan diri dari perkara tak berpekdah seperti membawa toyol, pontianak dan sbgnya..
    selamat mendapat result yg cemerlang..
    after all.. good luck fren..
    do ur best and for myself.. this is d last final exam for me hopefully.. pray for me kwn2..

    regards,
    nia
    avatar
    SuicideG4
    MyUNiSEL.com Super Senior
    MyUNiSEL.com Super Senior

    Male
    Age : 31
    Joined : 2008-05-18
    Number of posts : 586
    Warning level : 0/3
    Location : Kapar Klang
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : Kekosongan Membuat Insan Melakukan Kesilapan!!!

    Re: Selamat Menyambut Final Exam

    Post by SuicideG4 on Tue Nov 18, 2008 3:24 pm

    Aku nak ucapkan selamat wat korang yang exam kerna aku x der exam .... wakakakka....
    Good Luck!!!!
    avatar
    CaPiK
    MyUNiSEL.com Super Senior
    MyUNiSEL.com Super Senior

    Male
    Age : 29
    Joined : 2008-05-18
    Number of posts : 1375
    Warning level : 0/3
    Location : Kota Raya Metrofulus, Zuhal...
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : arrrggggghhhhhhh!!!

    Re: Selamat Menyambut Final Exam

    Post by CaPiK on Tue Nov 18, 2008 4:25 pm

    CaPiK MontanA,
    268C,
    Lorong Kesumat 3,
    Kg. Batak Hulu,
    45600 Bestari Boleh,
    Selenge.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Calon-calon Peperiksaan Akhir,
    Universitas Industri Selangor.


    PER : Selamat Menduduki Peperiksaan

    Berdasarkan perkara di atas sy,nama seperti di atas juga ingin meninggalkan sebutir dua pesanan buat kawa-kawan semua.

    2. Jika anda membawa toyol ke dalam dewan peperiksaan,pasti kan toyol itu di simpan dengan rapi di badan ataupun tinggalkan di dalam tandas berdekatan dengan dewan.

    3. Pakailah baju berlengan panjang supaya anda boleh menyembunyikan nota kaki yang anda tulis di lengan anda.

    4. Itu saja pesanan saya kepada anda semua pada waktu ini. Akhir kata saya kepada kawan-kawan semua, selamat berjaya menyeludup toyol ke dalam dewan peperiksaan. Kepada SuicideG4,hang jaga!!! hahaha..

    Sekian, salam selamat, wassalam.






    Yang benar sebenar-benarnya,

    :: C@P!K ::
    avatar
    mr
    Moderator
    Moderator

    Male
    Age : 30
    Joined : 2008-05-18
    Number of posts : 1049
    Warning level : 0/3
    Location : jb-shah alam
    UNiSELian : Shah Alam
    Shoutout : save the human.......u need a miracle

    Re: Selamat Menyambut Final Exam

    Post by mr on Tue Nov 18, 2008 7:15 pm

    selamat menjawab soalan exam dengan jaya nya
    aku x de exam
    tp final projek pn dh berlambak
    gud luck to all unisel student Smile

    Sponsored content

    Re: Selamat Menyambut Final Exam

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Wed May 24, 2017 6:33 am