UNiSEL Unofficial Forum


    INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Share
    avatar
    Castezar
    Global Moderator
    Global Moderator

    Male
    Age : 30
    Joined : 2008-04-29
    Number of posts : 1301
    Warning level : 0/3
    Location : I live in Shah Alam, Selangor.
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : Seandainya aku jatuh sakit berpunca dari asap rokok mereka, Ya Allah, kau seksalah mereka dengan kesakitan yang tidak tertanggung semasa ajalnya kelak. Sesungguhnya Engkau yang memakbulkan doa orang-orang yang teraniaya. Amin.

    INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by Castezar on Fri Aug 15, 2008 5:36 am

    INI BOLEH MENDATANGKAN MARAAAAAH!!! Very Mad

    SORI2. Apepun, Assalamualaikum 1st.

    Isu yang aku nak utarakan sekarang ni adalah mengenai segelintir budak INDIA di Hostel UNiSEL BJ
    yang langsung TAK HORMAT AZAN.
    Diorang pasang radio kuat-kuat time Maghrib. Korang boleh accept tak bende camni? Aku langsung tak boleh terima la.
    Korang bayangkan, pasang lagu Tamil kuat-kuat macam nak lawan kuatnya azan bilal surau tu, memang melampau sungguh. Nak kata diorang tak sedar bilal tengah azan, rumah diorang blok C1 betul2 dekat dengan surau.

    Korang rasa apa patut dibuat?
    Aku fikir satu je sekarang: 13 Mei. Crying or Very sad


    _________________

    SMOKING IS NOT MY LIFESTYLE
    avatar
    demetrius
    Moderator
    Moderator

    Male
    Age : 29
    Joined : 2008-05-18
    Number of posts : 375
    Warning level : 0/3
    Location : Penang, KL, Batang Berjuntai, Shah Alam...
    UNiSELian : Alumni
    Shoutout : Express Yourself!!

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by demetrius on Fri Aug 15, 2008 5:44 am

    WHAHAHA!!! Isu ini telah aku rasai masa dok BB kat taman perumahan India...Castezar bebeh kalu kite nak beramal ibadat time tu diorang pun sama...dlu aku dok BB lagi riuh...mcm lawan radio sapa lagi kuat...dia pasang "nasyid" kuat giler sampai aku tersasul masa semayang (byk kali la takbir jawabnye...)...pastu siap pasang kemenyan la...asap-asap2 la...well aku jln penyelesaian memang kene tahan jela sbb aku dulu mmg majoriti India...xkan nak mangamok pulak ye tak...maunye kene golok je pale aku ni...kat Penang pun pnah gaduh pasal isu ni...masjid ngan kuil dekat2...mmg x tahan le.... Smile


    _________________



    Just because I'm losing, doesn't mean I'm lost

    Feel free to check out my blog
    Click here bebeh!!

    avatar
    CaPiK
    MyUNiSEL.com Super Senior
    MyUNiSEL.com Super Senior

    Male
    Age : 29
    Joined : 2008-05-18
    Number of posts : 1375
    Warning level : 0/3
    Location : Kota Raya Metrofulus, Zuhal...
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : arrrggggghhhhhhh!!!

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by CaPiK on Fri Aug 15, 2008 5:58 am

    Biarkan saje..tgu je lah laknat drpd Allah s.w.t nti..Insya'allah..

    segentir umat Islam pun satu hal,azan je hormat..semayang nye idak jugak? betul ke tak? cube kalo time org azan tu kite ramai2 g semayang berjemaah? mungkin golongan2 kafir tu akan rase mcm cuak ke,hormat ke kn..hah,pikio ler..
    avatar
    Castezar
    Global Moderator
    Global Moderator

    Male
    Age : 30
    Joined : 2008-04-29
    Number of posts : 1301
    Warning level : 0/3
    Location : I live in Shah Alam, Selangor.
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : Seandainya aku jatuh sakit berpunca dari asap rokok mereka, Ya Allah, kau seksalah mereka dengan kesakitan yang tidak tertanggung semasa ajalnya kelak. Sesungguhnya Engkau yang memakbulkan doa orang-orang yang teraniaya. Amin.

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by Castezar on Fri Aug 15, 2008 6:11 am

    CaPiK wrote:Biarkan saje..tgu je lah laknat drpd Allah s.w.t nti..Insya'allah..
    segentir umat Islam pun satu hal,azan je hormat..semayang nye idak jugak? betul ke tak? cube kalo time org azan tu kite ramai2 g semayang berjemaah? mungkin golongan2 kafir tu akan rase mcm cuak ke,hormat ke kn..hah,pikio ler..
    Nak biarkan nanti macam kita lepas tangan pulak. Camner tu. Lagi besar kepala diaorang ni, mesti diorang fikir "ah bukan diaorang kesah pun". Ish encik CaPiK ni nak mengkantoikan orang lain plak. Suspect
    Tapi ye la, kalo pun kita tinggal solat jangan la sampai orang lain punya solat pun batal.


    _________________

    SMOKING IS NOT MY LIFESTYLE
    avatar
    CaPiK
    MyUNiSEL.com Super Senior
    MyUNiSEL.com Super Senior

    Male
    Age : 29
    Joined : 2008-05-18
    Number of posts : 1375
    Warning level : 0/3
    Location : Kota Raya Metrofulus, Zuhal...
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : arrrggggghhhhhhh!!!

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by CaPiK on Fri Aug 15, 2008 6:21 am

    hurm..mcm mane tu ek? aku ni bkn jenis yg demokrasi sgt pun..tp msh leh bwk berbincang la..hehe..senang cite wat aduan kat HEP..x pun mintak la Felo tlg nasihat kn..x leh ke wat mcm tu wahai Incik Qusyairi? ;p
    avatar
    Castezar
    Global Moderator
    Global Moderator

    Male
    Age : 30
    Joined : 2008-04-29
    Number of posts : 1301
    Warning level : 0/3
    Location : I live in Shah Alam, Selangor.
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : Seandainya aku jatuh sakit berpunca dari asap rokok mereka, Ya Allah, kau seksalah mereka dengan kesakitan yang tidak tertanggung semasa ajalnya kelak. Sesungguhnya Engkau yang memakbulkan doa orang-orang yang teraniaya. Amin.

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by Castezar on Fri Aug 15, 2008 6:37 am

    Ish kau ni tak demokrasi ker. Camner nak menjadi pelapis negara ni. Huh..
    Aper nak komplen? Nak buat aduan HEP & jumpa felo?
    Aku rasa kalau tak buat pun diorang ni dah tahu, esp. felo.
    Takkan tak dengar? Teruk ah. Huh..

    Alahai kau ni CaPiK mana pulak dapat nama aku! Very Mad


    Last edited by Castezar on Fri Aug 15, 2008 6:46 am; edited 1 time in total (Reason for editing : OOO SEKARANG DAH INGAT!)


    _________________

    SMOKING IS NOT MY LIFESTYLE
    avatar
    CaPiK
    MyUNiSEL.com Super Senior
    MyUNiSEL.com Super Senior

    Male
    Age : 29
    Joined : 2008-05-18
    Number of posts : 1375
    Warning level : 0/3
    Location : Kota Raya Metrofulus, Zuhal...
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : arrrggggghhhhhhh!!!

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by CaPiK on Fri Aug 15, 2008 7:13 am

    Castezar wrote:Ish kau ni tak demokrasi ker. Camner nak menjadi pelapis negara ni. Huh..
    Aper nak komplen? Nak buat aduan HEP & jumpa felo?
    Aku rasa kalau tak buat pun diorang ni dah tahu, esp. felo.
    Takkan tak dengar? Teruk ah. Huh..

    Alahai kau ni CaPiK mana pulak dapat nama aku! Very Mad


    hah!! tu la die jenis2 org yg dh ade kuasa tp x reti nk gune kuasa..huhu..

    sowi ar beb,wa dh dpt tau nama lu ar..haha..
    avatar
    babyroses85
    Forumer
    Forumer

    Female
    Age : 31
    Joined : 2008-05-29
    Number of posts : 153
    Warning level : 0/3
    UNiSELian : Shah Alam

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by babyroses85 on Fri Aug 15, 2008 9:09 am

    allo..tmpg llu..sy owg baru..mmber cik aby huhu.. Smile
    avatar
    aby_bakyah
    Forumer
    Forumer

    Female
    Age : 30
    Joined : 2008-05-22
    Number of posts : 430
    Warning level : 0/3
    Location : baiduri,shah alam
    UNiSELian : Shah Alam

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by aby_bakyah on Fri Aug 15, 2008 9:14 am

    wah bia btul......ak pun penah dapat tau........ms tu ak kat hostel bj gak...
    pastu ade abg fessi yg ak tak knal...b tau la kat kami org bru ni......yg kat bj ad 1 persatuan pelajar india di wujud kan untuk tujuan menyatukan pelajar india...tetapi di samping mmbantu mnjahanamkan agama kita (agama islam)...

    target paling mudah......pelajar india lelaki...berkawan ngan pelajar perempuan melayu.....so dr ctu dorang target dorang untuk tarik org islam kua dr agama.....
    dan ak dapat tau...ader gak dak pmpuan islam tu akhir nye kalah dalam peperangan mempertahan kan keislaman mereka........


    so bg student pmpuan yg terbc ap yg ak tulis ni......berhati hati lah ble brkawan ngan mmber bkn islam.....bkn tak bg...tp tolong lah berhati2....

    so renung2kan...dan slamat beramal..
    avatar
    Jawe Escobar
    Forumer
    Forumer

    Male
    Age : 31
    Joined : 2008-08-06
    Number of posts : 595
    Warning level : 0/3
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : R.i.P..(rEsT.In.ProGreSS)

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by Jawe Escobar on Fri Aug 15, 2008 9:49 am

    cik aby.capik,n castezar cube reningkan kmbali dmana silap nya n mgapa jd bgini...

    yng ak nmpak knpa jd bgni adalah...

    kita x besatu....n kita bnyak bckap tp tindakan????

    bkan india jer yg wat ak tgk org kite pun pe kurang nya....

    azan mgrib kat msjid tp dok bkepit dpan tasik kat masjid???

    xkurang kat pkp 2 ank2 mlayu ak tgk senang2 je bpelukan???

    bila org tgk mcm ni lah org kite...dorg pun xsegan silu u mjatuhkn kite...
    avatar
    wafaa
    Forumer
    Forumer

    Female
    Age : 28
    Joined : 2008-05-18
    Number of posts : 52
    Warning level : 0/3
    UNiSELian : Bestari Jaya

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by wafaa on Fri Aug 15, 2008 3:18 pm

    Jawe Escobar wrote:cik aby.capik,n castezar cube reningkan kmbali dmana silap nya n mgapa jd bgini...

    yng ak nmpak knpa jd bgni adalah...

    kita x besatu....n kita bnyak bckap tp tindakan????

    bkan india jer yg wat ak tgk org kite pun pe kurang nya....

    azan mgrib kat msjid tp dok bkepit dpan tasik kat masjid???

    xkurang kat pkp 2 ank2 mlayu ak tgk senang2 je bpelukan???

    bila org tgk mcm ni lah org kite...dorg pun xsegan silu u mjatuhkn kite...


    yup stuju..
    avatar
    aby_bakyah
    Forumer
    Forumer

    Female
    Age : 30
    Joined : 2008-05-22
    Number of posts : 430
    Warning level : 0/3
    Location : baiduri,shah alam
    UNiSELian : Shah Alam

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by aby_bakyah on Fri Aug 15, 2008 5:25 pm

    ye ke....ak tak tau lak...myb pengalaman 3 ari ak kat bj lum cukup lg tu....
    avatar
    CaPiK
    MyUNiSEL.com Super Senior
    MyUNiSEL.com Super Senior

    Male
    Age : 29
    Joined : 2008-05-18
    Number of posts : 1375
    Warning level : 0/3
    Location : Kota Raya Metrofulus, Zuhal...
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : arrrggggghhhhhhh!!!

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by CaPiK on Fri Aug 15, 2008 8:15 pm

    trok dowh dak2 hostel kat BJ nih..aku x ckp sume tp sebahagian besar la..ade la satu mlm ni aku tergerak ati nk g lepak kat dlm pkp nih..aku dk kat tmpt parking kete..pastu aku nmpk ade sorg gadis melayu(Islam lg ke x aku x sure ar) ngah dok berpeluk sakan ngan balak die..selambe gadak diorg je..dh tu lg,minah tu lak yg dok galak nk peluk,yg laki aku tgk rilek je..padahal tmpt kejadian tu leh kate dkt gile ngan post guard..ish3!! x tau nk ckp pe dh la..
    avatar
    Jawe Escobar
    Forumer
    Forumer

    Male
    Age : 31
    Joined : 2008-08-06
    Number of posts : 595
    Warning level : 0/3
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : R.i.P..(rEsT.In.ProGreSS)

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by Jawe Escobar on Sat Aug 16, 2008 3:08 am

    aby_bakyah wrote:ye ke....ak tak tau lak...myb pengalaman 3 ari ak kat bj lum cukup lg tu....


    3 ari 2 blum cukup lg cik adik oit....

    mai cini dok sminggu...leh tgk la belang dorg
    avatar
    Castezar
    Global Moderator
    Global Moderator

    Male
    Age : 30
    Joined : 2008-04-29
    Number of posts : 1301
    Warning level : 0/3
    Location : I live in Shah Alam, Selangor.
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : Seandainya aku jatuh sakit berpunca dari asap rokok mereka, Ya Allah, kau seksalah mereka dengan kesakitan yang tidak tertanggung semasa ajalnya kelak. Sesungguhnya Engkau yang memakbulkan doa orang-orang yang teraniaya. Amin.

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by Castezar on Sat Aug 16, 2008 3:36 am

    CaPiK wrote:trok dowh dak2 hostel kat BJ nih..aku x ckp sume tp sebahagian besar la..ade la satu mlm ni aku tergerak ati nk g lepak kat dlm pkp nih..aku dk kat tmpt parking kete..pastu aku nmpk ade sorg gadis melayu(Islam lg ke x aku x sure ar) ngah dok berpeluk sakan ngan balak die..selambe gadak diorg je..dh tu lg,minah tu lak yg dok galak nk peluk,yg laki aku tgk rilek je..padahal tmpt kejadian tu leh kate dkt gile ngan post guard..ish3!! x tau nk ckp pe dh la..
    Kau tak tegur supaya diorang stop? TETTT!!


    _________________

    SMOKING IS NOT MY LIFESTYLE
    avatar
    Jawe Escobar
    Forumer
    Forumer

    Male
    Age : 31
    Joined : 2008-08-06
    Number of posts : 595
    Warning level : 0/3
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : R.i.P..(rEsT.In.ProGreSS)

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by Jawe Escobar on Sat Aug 16, 2008 3:41 am

    tett!!

    tuttuttut.......
    avatar
    Castezar
    Global Moderator
    Global Moderator

    Male
    Age : 30
    Joined : 2008-04-29
    Number of posts : 1301
    Warning level : 0/3
    Location : I live in Shah Alam, Selangor.
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : Seandainya aku jatuh sakit berpunca dari asap rokok mereka, Ya Allah, kau seksalah mereka dengan kesakitan yang tidak tertanggung semasa ajalnya kelak. Sesungguhnya Engkau yang memakbulkan doa orang-orang yang teraniaya. Amin.

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by Castezar on Sat Aug 16, 2008 3:45 am

    Jawe Escobar wrote:tett!!

    tuttuttut.......
    Spam yer? TETTT!!
    "INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!" LOL


    _________________

    SMOKING IS NOT MY LIFESTYLE
    avatar
    CaPiK
    MyUNiSEL.com Super Senior
    MyUNiSEL.com Super Senior

    Male
    Age : 29
    Joined : 2008-05-18
    Number of posts : 1375
    Warning level : 0/3
    Location : Kota Raya Metrofulus, Zuhal...
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : arrrggggghhhhhhh!!!

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by CaPiK on Sat Aug 16, 2008 4:32 am

    oit!! OT nmpk? nk kene ban seminggu ke? wahaha..(poyo jadik mod jap) hihi..nk tegur mende nye..sume muka maksiat..kalo tegur kompom wat lagik..huhu..
    avatar
    Jawe Escobar
    Forumer
    Forumer

    Male
    Age : 31
    Joined : 2008-08-06
    Number of posts : 595
    Warning level : 0/3
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : R.i.P..(rEsT.In.ProGreSS)

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by Jawe Escobar on Sat Aug 16, 2008 4:38 am

    pe yng lbh,pe yng kureng
    avatar
    CaPiK
    MyUNiSEL.com Super Senior
    MyUNiSEL.com Super Senior

    Male
    Age : 29
    Joined : 2008-05-18
    Number of posts : 1375
    Warning level : 0/3
    Location : Kota Raya Metrofulus, Zuhal...
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : arrrggggghhhhhhh!!!

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by CaPiK on Sat Aug 16, 2008 4:44 am

    TERLEBIH tido smpi TERKURANG berjaga.. ;p
    avatar
    Jawe Escobar
    Forumer
    Forumer

    Male
    Age : 31
    Joined : 2008-08-06
    Number of posts : 595
    Warning level : 0/3
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : R.i.P..(rEsT.In.ProGreSS)

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by Jawe Escobar on Mon Aug 18, 2008 2:15 am

    yolah 2>>>>>>
    avatar
    AreMeRoll
    Forumer
    Forumer

    Male
    Age : 30
    Joined : 2008-06-04
    Number of posts : 547
    Warning level : 0/3
    Location : ArMPunK, kl
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : erppppp!!!!

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by AreMeRoll on Mon Aug 18, 2008 7:27 am

    aku cadangkn ko bakar je umh india 2...
    hik3..
    avatar
    Castezar
    Global Moderator
    Global Moderator

    Male
    Age : 30
    Joined : 2008-04-29
    Number of posts : 1301
    Warning level : 0/3
    Location : I live in Shah Alam, Selangor.
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : Seandainya aku jatuh sakit berpunca dari asap rokok mereka, Ya Allah, kau seksalah mereka dengan kesakitan yang tidak tertanggung semasa ajalnya kelak. Sesungguhnya Engkau yang memakbulkan doa orang-orang yang teraniaya. Amin.

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by Castezar on Mon Aug 18, 2008 7:36 pm

    AreMeRoll wrote:aku cadangkn ko bakar je umh india 2...
    hik3..
    Tapi umah india tu bawah umah ko la. Aku bakar kang terbakar plak umah ko.

    Erk, umah ko ke, umah kita ek? Wakaka. Evil or Very Mad


    _________________

    SMOKING IS NOT MY LIFESTYLE
    avatar
    Jawe Escobar
    Forumer
    Forumer

    Male
    Age : 31
    Joined : 2008-08-06
    Number of posts : 595
    Warning level : 0/3
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : R.i.P..(rEsT.In.ProGreSS)

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by Jawe Escobar on Tue Aug 19, 2008 1:10 am

    ala nak ckp 2 bdk umah dia la 2....wahwahwah LOL
    avatar
    Castezar
    Global Moderator
    Global Moderator

    Male
    Age : 30
    Joined : 2008-04-29
    Number of posts : 1301
    Warning level : 0/3
    Location : I live in Shah Alam, Selangor.
    UNiSELian : Bestari Jaya
    Shoutout : Seandainya aku jatuh sakit berpunca dari asap rokok mereka, Ya Allah, kau seksalah mereka dengan kesakitan yang tidak tertanggung semasa ajalnya kelak. Sesungguhnya Engkau yang memakbulkan doa orang-orang yang teraniaya. Amin.

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by Castezar on Tue Aug 19, 2008 1:13 am

    Jawe Escobar wrote:ala nak ckp 2 bdk umah dia la 2....wahwahwah LOL
    Saya tak cakap, encik yang cakap.. Suspect


    _________________

    SMOKING IS NOT MY LIFESTYLE

    Sponsored content

    Re: INI SUDAH LEBIH!!!!!!!!!

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Wed May 24, 2017 6:33 am